TAPAHTUMIA 2012

Tässä lyhyt kuvakooste vuoden 2012 tapahtumista. Lisää tapahtumista voi lukea kultakin tapahtumasivulta.

Vuosi alkoi kirjamessuilla helmikuun puolivälissä Lahden Sibeliustalossa, jossa yhdistys oli mukana. Metsähallin Janne-lavalla Elli ja Tuttisuu -kirjan kirjoittaja Mila Teräs ja kirjan kuvittanut Karoliina Pertamo Tuulikki Norrlinin haastattelussa.
Salpausselän kirjailijoiden ja Lahden Laulajien Kalevalan päivän kunniaksi järjestämä runo- ja laulutuokio veti Lahden pääkirjaston auditorion täyteen kuulijoita sunnuntaina 26.2.2012.
Kevään jäsentilaisuus pidettiin perjantaina 4.5.2012 klo 18.00 Kahvila Karirannassa. Ennen kirjoittajatilaisuutta halukkaat pääsivät tutustumaan Lahden sataman historiaan ammattitaitoisen oppaan, Anneli Seppälän (vasemmalla) opastuksella.
Ensimmäinen Runopiknik pidettiin keskiviikkona 15. elokuuta Pikku-Vesijärven puistossa kauniissa säässä. Runoja kuuntelemaan ja esittämään oli saapunut mukava joukko yhdistyksen jäseniä.
Uutuuksien illassa oli monia yhdistyksen jäsenten kirjoja esitelyssä. Illan juonsi Tuulikki Norrlin, Salpausselän kirjailijoiden varapuheenjohtaja.