Tapahtumia 2009-2010

Puheenjohtaja Alli Kantola esittelee kirjailijoidemme kirjoja Lahden Suomalaisessa kirjakaupassa.

Kirjailijamme Suomalaisessa kirjakaupassa 22.4.2010

Salpausselän kirjailijoitten kirjailijat kirjoineen olivat Suomalaisen Kirjakaupan 98-vuotisjuhlaviikolla hyvin esillä 21.-24.4.2010, jolloin Lahden Aleksanterinkadun Suomalaisessa kirjakaupassa pidettiin Salpausselän kirjailijoitten entisten ja uusien kirjojen näyttely.

Viikko oli Suomalaisen kirjakaupan 98-vuotisjuhlaviikko ja lauantaina oli yleisölle juhlakahvitus.

TORSTAINA 22.4.2010 klo 15-17 kirjailijat olivat myös itse läsnä ja haastateltavina.

Salpausselän kirjailijoitten kirjanäyttelyssä olevat vanhat kirjat olivat yleisölle selailtaviksi tarkoitettuja. Uusimmat ovat myynnissä. Torstaina mukana oli sekä kauan kirjoittaneita että vasta tulleita, myös yhdistyksen uusin jäsen Jere Laine kirjallaan Sarajevon panttivangit.

(Kuvat: Riitta Mattila)

Kirjailijamme Suomalaisessa kirjakaupassa 22.4.2010

Esko HeikkinenAimo OjanenMarkku Koski
Onerva Vartiainen ja Alli KantolaTimo Sandberg ja Esa ViitanenAlli Kantola ja Aino Partanen istumassa.
Jere Laine ja Alli KantolaTimo SandbergTauno Tiusanen. Taustalla Seppo Jääskeläinen ja Aimo Ojanen.
Klikkaa kuvaa nähdäksesi siitä suurennoksen.

.

Salpausselän Kirjailijat ry:n Uutuuksien ilta Lahden pääkirjastossa 07.12.2009.

-

Puheenjohtaja Alli Kantola avaa tilaisuuden, jonka jälkeen kirjailijamme Timo Sandberg (Elämänluukku), Eija Piekkari (Haamupari), Kalle Veirto (Etsivätoimisto Henkka & Kivimutka) ja Leena Rehula (Lentävien terälehtien lumessa) yhdessä Anna-liisa Maneruksen kanssa kertovat kirjoistaan. (Video: nimimerkki tenurem)