Kirjailijoitamme

Uutuuksien ilta pidetään perinteisesti marraskuussa Lahden pääkirjaston auditoriossa. Tässä vuoden 2016 aikana ilmestyneiden kirjojen tekijät kirjoineen. Uutuuksien ilta pidettiin tuolloin poikkeuksellisesti pääkirjaston remontin takia Harjula-keskuksessa, Lahdessa.

Kuinka saan nimeni ja kirjani tälle sivulle? Kuinka päivitän kirjailijatietojani?

UUSI YHDISTYKSEN JÄSEN:

Kirjoita esittely itsestäsi ja teoksistasi kuvien kera ja lähetä tiedot ina(at)vuosikerta.fi, josta voit myös tarvittaessa kysyä ohjeita.

KIRJAILIJATIETOJEN PÄIVITTÄMINEN:

Muista ilmoittaa muuttuneista tiedoistasi kirjailijasivullasi: ilmestyneet kirjat, kilpailu-/muu menestys, tai kun haluat vaihtaa kirjailijasivullasi olevia valokuvia yms.

Lähetä muutettavat tiedot ina(at)vuosikerta.fi, josta voit myös tarvittaessa kysyä ohjeita.

KUN SINULTA ILMESTYY UUSI KIRJA

Kun kirjasi ilmestyy, huolehdithan, että yhdistys saa näytekappaleen, tai vähintään tiedon siitä, jotta voimme huomioida sen Uutuuksien illassa, joka pidetään vuosittain loppusyksystä Lahden pääkirjastossa.

Käytämme teoksia myös mahdollisissa näyttelyissä yms. joten teoksesi julkisuuden saamisen kannalta on erittäin tärkeää toimittaa näytekappale myös yhdistykselle.

t.Ina 15.3.2020

Salpausselän kirjailijoiden osasto Lahden kirjamessuilla Sibeliustalossa. Yhdistyksen jäsenten kirjoja esillä ja yhdistyksen kirjailijoita osastolla.