Jäsenilta 4.5.2012

JÄSENTILAISUUDESSA TUPA TÄYNNÄ

Salpausselän kirjailijoiden kevään jäsentilaisuus pidettiin perjantaina 4.5.2012 klo 18.00 Kahvila Karirannassa.

Ennen kirjoittajatilaisuutta halukkaat pääsivät tutustumaan Lahden sataman historiaan ammattitaitoisen oppaan, Anneli Seppälän (vasemmalla) opastuksella.

Kierros on tehty ja pala Lahden historiaa on omaksuttu. Myös kirjallisuuden läänintaiteilija Päivi Haanpää vieraili jäsentilaisuudessamme. (Vihreätakkinen nainen keskellä kuvaa.)

Salpausselän kirjailijoiden jäsentilaisuus veti Kahvila Karirannan päätysalin tupaten täyteen. Puhumassa on kirjailija Essi Tammimaa.

Essi Tammimaa kertoi innostavasti ja havainnollisesti omista kirjoistaan ja omasta kirjailijantiestään.

Myös puheenjohtaja Timo Sandberg antoi opastusta kirjoittajan tielle.

Anneli Seppälällä oli vahva rooli Salpausselän kirjailijoiden jäsentilaisuudessa. Aluksi hän puhui sataman historiasta ja itse tilaisuudessa runoantologioiden teosta, luovasta työstä, julkaisutekniikasta ja kustannuksista.