TAPAHTUMIA 2005 - 2010

Muutama kuva vuoden 2005 - 2010 Salpausselän kirjailijoiden tapahtumista. Lisää kuvia katsottavissa viereisistä sivulinkeistä.

2010: Salpausselän kirjailijoiden kirjailijat kirjoineen olivat Suomalaisen Kirjakaupan 98-vuotisjuhlaviikolla hyvin esillä 21.-24.4.2010, jolloin Lahden Aleksanterinkadun Suomalaisessa kirjakaupassa pidettiin Salpausselän kirjailijoitten entisten ja uusien kirjojen näyttely. Puheenjohtaja Alli Kantola esittelee yhdistyksen kirjailijoiden kirjoja.

UUTUUKSIEN ILTA

Printeinen Uutuuksien oli Lahden pääkirjaston auditoriossa 29.11.2010. Tilaisuus taltioitiin videolle ja kirjailijahaastattelut kirjaesittelyineen on katsottavissa Salpausselän kirjailijoiden YouTube-kanavalla.

Kirjailijoita haastattelee Terhi Willman. Videot ovat katsottavissa viereiseltä sivulta.

Lahden ensimmäisten kirjamessujen tunnelmia 2008, jossa Salpausselän kirjailijat oli mukana omalla osastollaan. Kirjamessut pidettiin Lahden Suurhallissa.
Runo ja roihu -eräretki tehtiin Hollolaan Pirunpesälle 1.8.2007. Seppo Jääskeläinen jutustelemassa ja Etelä-Suomen Sanomien Ilkka Kuosmanen kirjoittaa juttua eräretkestä. Sepon oikealla puolella Liisa Salo ja Jaana Loipponen.
Salpausselän kirjailijoita Oikoratafestivaaleilla v. 2006 Lahden rautatieaseman lähellä. Helvi Airo esiintymisvuorossa.
Musta & Valkea ratsu -nukketaloon 27.8.2006 tehdyltä retkeltä. Eevaliisa Holma-Kinnunen (kuvassa) on suunnitellut muun muassa kuuluisan Ransu-koiran ja Raimo J. Kinnunen on kirjoittanut lukuisia kirjoja, kuunnelmia ja näytelmiä.
Alli Kantola lukee Erkki Martikaisen Voihan pojat-kirjaa Suomalaisessa kirjakaupassa 2006. Kuva: Minna Lehtimäki.
Salpausselän kirjailijat r.y. oli mukana Lahden kaupungin 100-vuotiskansanjuhlassa elokuussa 2005.