Jäsenillassa tuhti tietopaketti apurahojen hakemisesta

10.8.2011

Yhdistyksen ensimmäisessä jäsenillassa tiistaina 9.8. tietokirjailija, toimittaja ja kustantaja Annika Ardin kertoi erittäin kattavasti apurahojen hakemisesta. Kuinka hyvä apurahahakemus tehdään, mitä asioita tulee ottaa huomioon, mitä tulee välttää ja mistä kaikkialta kirjailija voi apurahoja hakea.

Kahvila Karirantaan, Lahden sataman vanhaan asemarakennuksen kabinettiin oli kokoontunut 14 yhdistyksen jäsentä kuulemaan apurahojen hakemisen käytännöistä. Keskustelu kävi melko vilkkaana ja jokainen kysyjä sai Annikalta vastauksen mieltä askaruttaviin apurahakysymyksiinsä.

Seuraava jäsenilta lokakuussa

Seuraavan jäsenillan teemaksi toivottiin kirjojen markkinointia, kuinka se hoidetaan. Jäsenillan ajankohdasta ja pitopaikasta tiedotetaan jäsenille jäsenpostilla sekä täällä nettisivulla.

- Sirpa Papinaho -