Kirjailijoidemme tekstejä Ympäristöviikolla 19. - 25.9.2011

15.9.2011

Salpausselän kirjailijat osallistuu Ympäristöviikkoon. Yhdistyksen kirjailijat ovat tarjonneet tekstejään Ympäristöviikolle ja tekstejä käytetään aamunavauksissa lahtelaisissa sekä ympäristökuntien päiväkodeissa, kouluissa ja palvelutaloissa.

Ympäristöviikko järjestetään vuosittain. Tämän, viidennentoista ympäristöviikon teemana on energiatehokkuus, mutta tapahtumaan osallistumisen ei kuitenkaan tarvitse liittyä teemaan.

Luonto onkin monissa yhdistyksen jäsenten lähettämissä teksteissä pääosin aiheena, mutta myös muunlaisia aihepiirejä käsitteleviä tekstejä on kelpuutettu mukaan.

Ympäristöviikon nettisivulla on yhdistyksen jäseniltä tulleet tekstit ja  niistä kiinnostuneet voivat ladata niitä sieltä aamunavauksiksi.

Lahden Seudun Ympäristöpalvelut on laittanut tekstit kauniisti esille käyttämällä nättiä kirjasintyyliä sekä mukavia, pikkuisia kuvituskuvia korostamaan tekstin sanomaa.

(Tekstit poistettu, tekstejä ei löydy enää / 6.5.2015)

- Sirpa Papinaho -