Jäsenhuone

14.2.2017

Klikkaa kuvaa hiirellä.

Sivustomme yläosaan oikealle on ilmestynyt violetti tekstilinkki Jäsenhuone. Mitä se merkitsee? Etusivulla on kuvalliset ohjeet kirjautumiseen ja kuvia Jäsenhuoneen sisällöstä.

Yhdistyksen johtokunnan kokouksessa 10.1.2017 päätettiin perustaa nettisivustollemme yhdistyksen jäsenten kohtaamispaikka.

Koska koulutuksia jäsenille ja yhteisiä tapaamisia on yhdistyksessä melko harvakseen, pyritään tällä tavalla lisäämään yhdistyksen jäsenten mahdollisuuksia olla yhteydessä toisiinsa ja keskustella keskenään.

Jäsenhuoneessa voidaan keskustella kirjallisuudesta, erilaisista aihepiireistä, kuten esimerkiksi runot, romaanit, vinkkejä kirjoittamiseen yms. Keskustelun aiheeksi voi ottaa myös jonkun mielenkiintoisen kirjan syvällisen analyysin kera jne. Lisäksi jäsenet voivat myös itse luoda ja avata uusia keskustelunaiheita.

Jäsenhuoneessa voidaan myös esimerkiksi sopia tapaamisista jossakin kahvilassa, jossa keskustelua jatketaan kasvotusten, jos jotkut oikein innostuvat syventämään kirjallisuuskeskustelua.

Jäsenhuoneeseen kirjautuminen

Jäsenhuone on salainen, ei-julkinen, ja sinne pääsee sisään vain kirjautumalla salasanan kera. Vain kirjautuneet näkevät Jäsenhuoneen sisällön, ei muut.

Jotta jäsenhuoneeseen pääsee kirjautumaan, tarvitaan käyttäjätunnus ja salasana.

Ne voi tilata sähköpostilla yhdistyksen nettisivujen ylläpitäjältä: sirpa.papinaho(at)gmail.com.

Pääset kirjautumisen jälkeen muuttamaan salasanan haluamaksesi. Jos unohdat salasanan, saat ylläpitäjältä uuden.

Toiveita keskustelunaiheiksi?

Jos sinulla on jo mielessä jokin aihe, josta haluaisit keskustella muiden yhdistysten jäsenten kanssa Jäsenhuoneessa, voit lähettää toiveita keskustelun avaamiseksi osoitteeseen sirpa.papinaho(at)gmail.com, tai voit itse avata sinua kiinnostavan keskustelunaiheen.

- Sirpa Papinaho -