KIRJAMESSUILLA OLI HYVÄ TUNNELMA

21.2.2011

Salpausselän kirjailijat r.y:n osasto Lahden kirjamessuilla 19.-20.2.2011. Osaston kalusteet antiikkikeskus Fasetista, Salpakankaalta.

Sibeliustalossa 19.-20.2.2011 pidetyt Lahden kirjamessut olivat tunnelmaltaan erittäin lämminhenkiset ja kotoisat.

Sibeliustalo oli puitteiltaan loistava ja yhdistyksen osasto oli upea. Kirja vaatii arvoisensa ympäristön. Se kuinka me suhtaudumme kirjallisuuteen, kuinka arvostamme kirjailijuutta ja lukijaa, näkyi osastollamme Lahden kirjamessuilla.

Kiitokset antiikkikeskus Fasetille, josta upeat kalusteet ja kirjatelineet olivat. He myös suunnittelivat kalusteiden sijoittelun.

Osaston somistuksen, kirjojen ja muun rekvisiitan asettelun tekivät yhdistyksen ahkerat jäsenet. Myös osaston rakentajat sekä purkajat ja messuosastolla valvomassa olleet ansaitsevat kaikki suurkiitoksen! Teidän kaikkien ansiosta messut sujuivat yhdistyksen osalta loistavasti! KIITOS!

- Hemmetin hieno oli Sskry:n osasto! sanoi eräs henkilö ja paljon samansuuntaista palautetta on tullut muiltakin.

Ja suurkiitos Lahden kirjamessuille, Raija Suomalaiselle yhteistyöstä!

Sirpa Papinaho