SALPAUSSELÄN KIRJAILIJOIDEN UUTISIA

Jo lähes perinteeksi muodostunut Salpausselän kirjailijoiden ja Lahden Laulajien yhteistyössä järjestämä runo- ja laulutuokio Kalevalan päivän kunniaksi pidettiin Lahden pääkirjaston audiotoriossa sunnuntaina 23.2.2014 klo 14-15 melkein täpötäydelle salille.
Yhdistyksen puheenjohtaja Timo Sandberg palkittiin 13.2.2014 Johtolanka-palkinnolla Mustamäki-romaanistaan. Kuvat Dekkariseuran lehden valokuvaaja Olli Turunen.
Salpausselän kirjailijoiden Henkka ja Kivimutka -kirjojen kirjoittaja Kalle Veirto kirjoittaa hauskaa blogia Etelä-Suomen Sanomien nettisivustolla.
Seppo Jääskeläisen Aamulla oli toisin -e-kirja on toiseksi eniten lainattu e-kirja vuoden 2013 lainatuimpien listalla Tampereella.
Vuoden johtolanka 2014 -palkinnon torstaina 13.2.2014 pokannut nastolalainen Timo Sandberg valittiin yksimielisesti jatkamaan Salpausselän kirjailijoiden puheenjohtajana yhdistyksen vuosikokouksessa keskiviikkona 12.2.2014.
Salpausselän kirjailijoiden puheenjohtajan, Timo Sandbergin uuden kirjan, Kärpäsvaaran, julkistamistilaisuus oli Lahden Suomalaisessa kirjakaupassa lauantaina 1.2.2014. Yleisöä oli mukavasti ja tunnelma hyvä. Haastattelijana oli varapuheenjohtaja Tuulikki Norrlin.
Salpausselän Kirjailijat ry ja Lahden Laulajat -kuoro järjestävät Kalevalan päivän kunniaksi perinteisen runo- ja laulutuokion Lahden pääkirjaston auditoriossa.
Palkinnon kehittäjä, myöntäjä ja tuomari on sanamaija Heli Laaksonen. Kodiksamia-palkinto voidaan myöntää lukuelämyksen antaneelle elävälle tai kuolleelle, suomalaiselle tai ulkomaiselle kirjoittajalle. Palkintoraati määrittelee lukuelämyksen hyvin vapaasti. Voittaja saa 30 000 ohranryyniä. Kodiksamia-palkinto myös yllyttää jokaista lukijaihmistä: luo itse omat kuuden parhaan listasi ja puhu niistä mahdollisimman monelle!
Käy lukemassa Raija Hautalasta Kirjailijoitamme-sivulta.
RSS ATOM