YLE:n nauhoitus Helsingin Kirjamessuilta 25.10.2014. Rikoksen houkutuksesta kertomassa Timo Sandberg, Jari Järvelä, Ari Paulow ja Salla Simukka.
Lähetetty Lahden kaupungin sivistyslautakunnalle, Lahden kaupunginvaltuustolle ja Lahden kaupunginhallitukselle sekä paikalliselle medialle.
Ina Ruokolainen, Mila Teräs, Kalle Veirto ja Timo Sandberg esiintyvät Helsingin kirjamessuilla 23.-26.10.2014.
Tuula Mai Salmela (21.10.2014)
Kirjailijoitamme-sivulle lisätty Tuula Mai Salmela
Salpausselän kirjailijat r.y. on nyt myös facebookissa.
Lauantaina 4.10.2014 klo 13 ovat Eija Piekkari, Tuula Mai Salmela, Ina Ruokolainen ja Mila Teräs Suomalaisen kirjakaupan Paikallisten kirjailijoiden treffilauantai -tilaisuudessa kertomassa uutuuskirjoistaan.
Kirjahyllyn aarteita -ohjelmassa kirjastovirkailija Marjut Torppa Kokkolan kaupunginkirjastosta valitsi syksyn ensimmäiseksi vinkkaukseksi Mila Teräksen tuoreen kirjan Harmaat enkelit. Toimittajana on Niina Koskela.
Eija Piekkarin dekkari Risteys on Elisa Kirjan myydyin E-kirja.
- Jossain vaiheessa Puumalassa kunnanjohtajana ollessani tuli ajatus kokeilla näytelmän kirjoittamista. Lopullinen sysäys kirjoittaa näytelmä Helskutin hyvä mies tuli eräästä yleisönosaston kirjoituksesta, missä minua negatiivisessa mielessä nimitettiin hyväksi mieheksi, kertoo Kari Kitunen, joka maaliskuussa 2012 jäi Puumalan kunnanjohtajan tehtävistä eläkkeelle ja muutti eläkepäivien viettoon Lahteen. Kitunen on myös tuore Salpausselän kirjailijoiden jäsen.
Suruviesti (9.5.2014)
Kirjailija Seppo Jääskeläinen kuoli yllättäen 6. toukokuuta vastaisena yönä lomamatkallaan Pärnussa. Kuolema tuli rauhallisesti nukkuessa.