SALPAUSSELÄN KIRJAILIJOIDEN UUTISIA

Yhteistyökumppanimme, tasokas Lahden Laulajat -kuoro pitää 70 -vuotisjuhlakonserttinsa la 20.11.10 klo 16 alkaen Kalevi Aho -salissa, Hämeenkatu 4, Lahti.
Olen IT-konsultti ja dekkarikirjailija. Ensimmäinen kirjani Haamupari ilmestyi maaliskuussa 2009. Toinen dekkarini ilmestyi maaliskuussa 2010, sen nimi on Sivuaskel. Kummankin kirjan nimi juontaa kansantanssista, joka on mukana kirjoissa päähenkilön, Kristiina Elon, harrastuksena. Kolmas kirja julkaistaan ensi keväänä.
Päijät-Hämeen Lausujat ry järjestää Riimi & Ralli -verstaan, jossa hiotaan ja muokataan omaa ilmaisua ja itseä esiintyjänä yksilöllisin ja yhteisöllisin keinoin.
Lukeminen ja kirjoittaminen ovat osa yksilöiden ja yhteisöjen välistä keskustelua. Muodon ja sisällön selkeyden vaatimus koskee kaikkea julkaistua tekstiä. Ollakseen hyvä myös fiktion on oltava selkeästi ajateltu ja muotoiltu. Monen mielestä juuri hyvässä fiktiossa piirtyy terävämpi kuva elämän todellisuudesta kuin faktoja kertomalla.
Kirjoitusjuoppo (28.7.2010)
Puheenjohtajan palstalla esiteltiin SSKry:n johtokunnan jäsenet. Vuorossa Terhi Willman.
Puheenjohtajan palstalla esiteltiin SSKry:n johtokunnan jäsenet. Vuorossa Mila Teräs.
RSS ATOM