SALPAUSSELÄN KIRJAILIJOIDEN UUTISIA

Sibeliustalossa 19.-20.2.2011 pidetyt Lahden kirjamessut olivat tunnelmaltaan erittäin lämminhenkiset ja kotoisat.
Vuosikokouksessa valitaan uusi puheenjohtaja ja johtokunnan jäsenet
Timo Sandbergin uusin, Lahteen sijoittuva dekkari Kalmankokko jukistetaan maanantaina Lahden Suomalaisessa kirjakaupassa (Aleksanterinkatu) klo 16-17.
Millainen aihe vetoaa yleisöön? Kuinka aihe valitaan ja miten se tuodaan elokuvassa, tarinassa esille? Miten rakennan uskottavan henkilöhahmon? Muun muassa näitä asioita näyttelijä, käsikirjoittaja Jarkko Mikkola kertoi Lahden Videokuvaajien jäsenillassa, jonne Salpausselän kirjailijatkin olivat saaneet kutsun to 10.2.2011.
Kirjailijamme Jarmo "Jere" Laine, joka on kirjoittanut kirjat Sarajevon panttivangit ja Naton vakooja, on juuri sopivasti ennen Lahden Kirjamessuja Studio55-ohjelmassa MTV3-kanavalla Markku Veijalaisen haastateltavana 15.2.2011. Haastattelu kestää 35 minuuttia.
Perinteisessä Uutuuksien illassa maanantaina 29.11.2010 Lahden pääkirjaston auditoriossa klo 18-20 esiteltiin Salpausselän kirjailijat r.y:n jäsenten kirjallinen tuotanto kuluvana vuonna tekijöineen.
RSS ATOM