SALPAUSSELÄN KIRJAILIJOIDEN UUTISIA

Yhdistyksemme kirjailijan Jarkko Laineen esikoiskirja, fantasiakirja, Tuhkametsän salaisuus -kirja on otettu partiolaisten Tuhkametsä-leirille teemaksi. Partiotehtäviä on suunniteltu kirjan tapahtumien mukaillen.
Ensimmäinen runovideo on jo saanut videokäsikirjoitusluonnoksen
Yhdistyksemme kirjailija, dekkaristi Timo Sandberg kertoo kirjoistaan ja kirjoittamisesta tiistaina 10.5.2011 klo 17.30 alkaen Lahden pääkirjaston auditoriossa.
Aihe on valmiina, mutta teema, mitä haluan tarinallani kertoa lukijalle, ei ole vielä kirkastunut täysin, ei myöskään se, miksi haluan kertoa ja kirjoittaa tarinani. Kun en ole selvästi pystynyt vastaamaan noihin kysymyksiini, ei kirjan kirjoittaminen tahdo lähteä sujuvasti käyntiin.
Salpausselän Kirjailijat järjesti yhdessä Päijät-Hämeen Lausujien ja Lahden Laulajat -kuoron kanssa Kalevalan päivän kunniaksi runo- ja laulutuokion Lahden kaupunginkirjaston auditoriossa su 27.2.11.
Viisi vuotta Salpausselän kirjailijoita luotsannut puheenjohtaja Alli Kantola jätti puheenjohtajan tehtävät seuraajalleen lahtelaiselle Sirpa Papinaholle tiistaina 22.2.2011 pidetyssä vuosikokouksessa. Ansioistaan yhdistyksen puheenjohtajana Kantola nimettiin yhdistyksen kunniajäseneksi. Hän on Salpausselän kirjailijat r.y:n yhdeksäs kunniajäsen.
Markkinoijien myyntiennakointi ja mainostus perustuu oletukseen lukijasta. Rahaa markkinointiin sijoitetaan lukijaoletuksen mukaan. Keskeisintä on oletus siitä, mikä lukijaa kiehtoo, ei esimerkiksi se, mikä on ajassa tärkeää havaita.
RSS ATOM