SALPAUSSELÄN KIRJAILIJOIDEN UUTISIA

Kiveriön kirjasto on jälleen päätetty lopettaa ja sen puolesta on julkaistu vetoomus, jonka voi käydä allekirjoittamassa Lahden kirjastoissa, tai netissä Adressit.com -sivustossa. Tiistaina 13.9. klo 8.30 YLE Lahdessa on vetoomuksen alkuunpannut, yhdistyksen jäsen, Heikki Saure haastateltavana.
Myös kirjan kustantantaja Leevi Lehto vierailee Taidelauantaina Lahdessa Heikki Sauren kirjan julkistamistilaisuuksissa
Salpausselän kirjailijoiden Ilkka Manninen voitti romaanisarjan Päätaloinstituutin vuosittain omakustannekirjailijoille järjestettävässä Möllärimestarikilpailussa. Manninen nappasi sarjassaan voiton kirjallaan Sahlman, vaarallinen vihollinen.
Markkinapäivänä, ke 6.7.2011 klo 12-13 Aulis Piiroinen on kertomassa Aleksanterinkadun myymälässä uudesta kirjastaan Kartanon lapset. Se on jatko-osa keväällä ilmestyneeseen Kartanoelämää-kirjaan.
Sysmän kirjakyläpäivät on 8.–10.7.2011. Tapahtuma on avoinna pe 8.7. ja la 9.7. klo 9-17, su 10.7. klo 9-14. Yhdistyksen jäseniä on haastateltavana haastattelupisteessä perjantaina ja lauantaina.
Lahtelaiskirjailija Seppo Jääskeläinen on julkaissut pakinakokoelman LAHDEN KULMILTA. Teos sisältää 90 juttua asiaa ja huumoria neljännesvuosisadan perspektiivillä arkipäivän näyttökulmasta.
RSS ATOM