SALPAUSSELÄN KIRJAILIJOIDEN UUTISIA

Katriina Ranteen ja Uche Ndukan runodialogiteos on ilmestynyt
Eija Eskolan kirjan päähenkilöinä ovat lukijoiden ja kirjastonhoitajien lisäksi vähemmän tunnetut kirjastontarkastajat ja kirja-asiamiehet
Salpausselän kirjailijoiden jäsen Ulla Laine vetää sanataideryhmää Orimattilassa.
Kirjoittamista opiskellaan tulevana lukuvuonna usean yhdistyksemme jäsenen johdolla.
Arja Kotirannalta ilmestyy tänä kesänä uusi, Lappi-aiheinen runokirja, "Roudan jälkeen – Kuvia ja runoja Lapista". Kirjan kustantaja on Osuuskunta Smartisti.
Annika Eräpuroa oli kuulemassa runsaasti jäseniä. Kevään jäsentapaamisessa vieraili myös edustajia Kanta-Hämeen kirjailijayhdistys Vana-66 ry:stä ja Etelä-Hämeen kirjoittajayhdistys Janakista.
Uusi jäsenemme Eija Eskola on lahtelainen yhteiskuntatieteiden tohtori, jota kiinnostaa kirjoittaa erityisesti kirjastojen ja lukemisen historiasta sekä elämäkerrallisista aiheista.
Annika Eräpuro on lasten- ja nuortenkirjailija sekä suomentaja ja sanataideohjaaja. Anja Hyvönen on kirjailija ja vapaa toimittaja.
Katriina on muun muassa afrikkalaisen runouden palkittu kääntäjä.
Lahden oma Onerva (15.9.2018)
Kirjailijamme Onerva Vartiainen YLE Radio 1:n Näistä levyistä en luovu -ohjelmassa.
RSS ATOM