Johtokunta 2019

Annamari Saure

Nettisivujen päivitys: Yhdistyksen johtokunta, mila.teras(at)gmail.com

MILA TERÄS EDELLEEN SALPAUSSELÄN KIRJAILIJOIDEN JOHDOSSA

(Vas) Lealiisa Kivikari, Mila Teräs, Kari Kitunen, Annika Eräpuro (edessä), Annamari Saure (takana), Marja Aho ja Merja Toivanen. Kuvasta puuttuu Katriina Ranne.

Salpausselän Kirjailijoiden vuosikokous valitsi kirjailija Mila Teräksen johtamaan edelleen kirjailijayhdistystä. Muiksi jäseniksi johtokuntaan valittiin Marja Aho (varapuheenjohtaja), Annika Eräpuro (uusi), Kari Kitunen, Lealiisa Kivikari, Katriina Ranne ja Annamari Saure. Sihteerin ja rahastonhoitajan tehtävät hoitaa jatkossakin Merja Toivanen.

Toiminnantarkastajiksi valittiin Ina Ruokolainen (varalla Leena Sorvali) ja Tapani Tukiainen (varalla Sauli Hirvonen).

Jäsenmaksuksi vuodelle 2019 päätettiin 27 euroa. Siinä on korotusta 2 euroa. Maltilliseen korotukseen päädyttiin, jotta pienillä varoilla toimiva yhdistys voi jatkossakin järjestää koulutusta ja muuta toimintaa jäsenilleen.

Vuosikokouksessa nimitettiin Salpausselän Kirjailijoiden kunniajäseniksi Onerva Vartiainen ja Jouko Tallinmäki. Heidän ansioikseen luettiin muun muassa pitkäjänteinen työskentely päijäthämäläisen kirjallisuuden edistämiseksi sekä itse kirjoittaen että alueellisia kirjailijoita huomioiden. Lisäksi molemmat ovat toimineet useita vuosikymmeniä Salpausselän Kirjailijoissa.