Vuosikokoukseen voi osallistua myös etänä

16.2.2021

Jäsenille lähtee uusi kirje, jossa ohjeet osallistumisesta 24.2. klo 18 alkavaan vuosikokoukseen.

Voimassa olevien koronapandemiarajoitusten vuoksi joudumme rajoittamaan paikalle tulevien jäsenten määrän kymmeneen henkeen. Järjestämme rinnalle mahdollisuuden osallistua kokoukseen verkon kautta.

Jos haluat osallistua lähikokoukseen Wanhassa Herrassa, ilmoittaudu maanantaihin 22.2. klo 16 mennessä puheenjohtaja Ina Ruokolaiselle joko soittamalla numeroon 0400 355243 tai sähköpostitse ina@vuosikerta.fi. Odota, että saat vahvistuksen paikasta, jotka jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Kokoukseen voi tulla vain terveenä.

Kaikki loput jäsenet voivat osallistua kokouksen työskentelyyn Meet-kokoussovelluksen avulla. Pääset sisään kokoukseen, jos sinulla on älypuhelin tai tietokone, jossa on kamera, mikrofoni ja internet-yhteys. Tietokoneelta riittää, että klikkaat oheista linkkiä, joka avaa sovelluksen internet-selaimessa. Älypuhelimeen pitäisi ennalta ladata Meet-sovellus.