Vuosikokous 24.2.2021 klo 18

10.2.2021

Tervetuloa yhdistyksen sääntömääräiseen vuosikokoukseen!

Vuosikokous järjestetään keskiviikkona 24.2.2021 klo 18 Lahdessa ravintola Wanhan Herran toisen kerroksen kokoustilassa (Möysä), mikäli voimassa olevat kokoontumisrajoitukset sallivat. Kabinetissa on tilaa turvaväleille, minkä lisäksi jokaisen osallistujan edellytetään noudattavan hyvää käsihygieniaa ja tulevan paikalle vain terveenä. Kokouksen yhteydessä järjestetään kahvi- ja teetarjoilu.
HUOM! Sääntöjen mukaan vuosikokouskutsu pitää lähettää jäsenille vähintään kaksi viikkoa ennen kokouspäivää ja vuosikokous pitää järjestää helmikuun aikana. Tämän hetken rajoitukset enintään 10 hengen kokoontumisista ovat voimassa 15.2. asti, joten emme voi odottaa kutsun kanssa niin pitkälle. Mikäli rajoituksia jatketaan tai tiukennetaan päivän jälkeen, joudumme siirtämään kokousta. Tiedotamme tästä jäsenille uudessa jäsenkirjeessä ja yhdistyksen verkkosivulla.