Oder-residenssissä on kesällä vielä vapaita aikoja

20.4.2018

Frankfurtissa, Saksan ja Puolan rajalla sijaitsevassa Oder-residenssissä on kesällä vielä vapaita aikoja. Residenssiin hakijan tulee olla Särön tai residenssin yhteistyökumppanin jäsen, tai hän voi hakea Särön jäsenyyttä.

Kirjallisuus- ja kulttuuriyhdistys Särö ry:n residenssikoordinaattorin, Mark Mallonin terveiset Salpausselän kirjailijoille.

"Tervehdys Oder-residenssin yhteistyökumppanit ja ystävät!

Tiedoksenne, että Frankfurtissa, Saksan ja Puolan rajalla sijaitsevassa Oder-residenssissä on kesällä vielä vapaita aikoja.

Vapaat ajat ja hinnasto löytyvät täältä.
Residenssin hinnat ovat yhteistyökumppaneiden jäsenille toistaiseksi samat kuin Särön jäsenille.
Residenssiin haetaan täyttämällä hakulomake

Residenssin nettivieraskirjassa voi lukea vieraiden kokemuksista residenssissä ja Frankfurtissa.

Viestiä saa halutessa välittää eteenpäin muille taiteen, kääntämisen ja journalismin alan ihmisille!

Muistutan, että residenssistä on kaunis näköala Saksan ja Puolan rajajoelle, ja että Frankfurtiin on tunnin junamatka Berliinistä!

Mukavaa kesää kaikille,

Terv. Mark"