Kitusen Noitatohtori ensi-iltaan

7.7.2015

Kari Kitunen, näytelmäkirjailija

Yhdistyksemme jäsenen, näytelmäkirjailija Kari Kitusen komedia Noitatohtori sai ensi-iltansa Kerimäen pitäjänteatterissa 3.7.2015. Hänen aiemmin kirjoittamansa näytelmät on esitetty Tuuloksen kesäteatterissa Ruuttanäyttämöllä: Helskutin hyvä mies (2013) ja Pirun kiinalainen juttu (2014). Kari Kitunen jäi maaliskuussa 2012 Puumalan kunnanjohtajan tehtävistä eläkkeelle ja muutti eläkepäivien viettoon Lahteen.

Noitatohtori-esitykset Kerimäen pitäjänteatterissa:

to 9.7. 2015 klo 19.00 pe 10.7. 2015 klo 19.00
su 12.7. 2015 klo 15.00 to 16.7. 2015 klo 19.00
pe 17.7. 2015 klo 19.00   su 19.7. 2015 klo 15.00

Näytelmästä lisätietoa Kerimäen pitäjänteatterin nettisivulta

Kari Kitusen kuulumisia kesällä 2015

- Tänä kesänä näytelmistäni menee vain Noitatohtori. Uusia tekstejä on tekeillä kolmekin kappaletta, mutta ne ovat vielä keskeneräisiä, Kari Kitunen kertoo.

- Lähinnä valmistumista on Naisvaara-niminen komedia, jota teen yhdessä Petri Liskin kanssa.

Lahdessa asuva Kansallisteatterin näyttelijä Petri Liski on ohjannut Kitusen aiemmat näytelmät, Helskutin hyvä mies (2013) ja Pirun kiinalainen juttu (2014), Tuuloksen kesäteatterille, Ruuttanäyttämölle. Liskin ja Kitusen yhteistyö on sujunut tiiviisti.

- Lisäksi kokeilen kirjoittamista yhdessä tyttäreni Kikka Heikkisen kanssa. Kyseessä on nuorten maailmaan sijoittuva koko perheen juttu. Se on aika alkuvaiheessa. Draamaakin kokeilen. Katsotaan, mitä siitä tulee, Kitunen paljastaa suunnitelmiaan.

Linkki Itä-Savon juttuun Noitatohtori-näytelmästä

Lisätietoa Kari Kitusesta Salpausselän kirjailijoiden nettisivulta hänen kirjailjasivultaan

- S.P -