SALPAUSSELÄN KIRJAILIJAT PÄÄKIRJASTOSSA

19.11.2013

Keskiviikkona 27.11.2013 Salpausselän kirjailijat ry esittäytyy jäsentensä uusimman tuotannon kautta. Lahden pääkirjaston auditoriossa järjestettävässä Uutuuksien illassa pääsevät esiin kuluneen vuoden aikana julkaistut teokset. Kirjo on jälleen runsas: dekkareita, novelleja, romaaneja, runoja, valokuvateoksia. Myös lapsille ja nuorille on kirjoitettu.

Kaikkien vuoden mittaan ilmestyneiden kirjojen tekijät eivät pääse mukaan, mutta nämä kirjat, kuten esimerkiksi Mila Teräksen teokset, esitellään tilaisuudessa muuten.

Ilta alkaa klo 17.30. Illan juontaa yhdistyksen varapuheenjohtaja Tuulikki Norrlin. Myös yleisöllä on tilaisuus keskustella kirjailijoiden kanssa.

UUTUUKSIEN ILTA 27.11.2013 klo 17.30 Pääkirjaston auditoriossa

Timo Sandberg: Mustamäki. Rikosromaani (Karisto).

Eija Piekkari: Risteys. Rikosromaani (Myllylahti).

Kaislikon kätköissä. Rikosromaani (Myllylahti).

Aimo Salonen: Aurinkokuninkaan valtakunta. Rikosromaani (Myllylahti).

Erkki Norell: Taimentarinoita. Kalastuskirja (readme.fi).

Annamari Saure & Jari Suominen: Haltiakuusen alla. Valokuvateos (Avain).

Alli Kantola: Meillä on vain toisemme. Romaani (BoD).

Raija Hautala: Lähtö. Romaani (Mediapinta).

Teuvo Ruohoranta: Insinöörityttö. Näytelmä.

Antero Nieminen: Taksimies. Romaani (Bookhouse).

Aulis Piiroinen: Siellä missä tiet sammaloituvat. Romaani (Mediapinta).

Anneli Seppälä (toim.): Kunnes yhtenä iltana. Runoantologia (Luovan kirjoittamisen ryhmä 13, omakustanne).

…tulen kaukaa, menen kauas… Runoantologia (Luovan kirjoittamisen ryhmä 13, omakustanne).

Sirkka Valkonen: Tunteina, vuosina. Runoja (omakustanne).

Anja Hiidenheimo: Valon anatomia. Novelleja (ntamo).

Heikki Saure Laotse: Salaisuuksien tie. Suomennos (Sammakko).

Kalle Veirto: Kivimutka ja pääkallonaama. Nuortenkirja (Karisto).

--

Lisätietoja: Puheenjohtaja Timo Sandberg, puh. 0400 878369, timo.sandberg(at)elisanet.fi

Varapuheenjohtaja Tuulikki Norrlin, puh. 0400 820072 tuulikki_norrlin(at)msn.com