Vilinää kirjakaupassa 20.9.2012

22.9.2012

Yhdistyksemme kirjailijat esiintyivät Lahden Suomalaisessa Kirjakaupassa syyskuisena torstai-iltapäivänä.

Parituntisen rupeaman aikana mikrofonin varteen ehtivät Timo Sandberg, Heikki Saure, Mila Teräs, Seppo Jääskeläinen, Tauno Tiusanen, Eija Piekkari, Tuula Mai Salmela, Jarkko Laine, Aulis
Piiroinen, Anneli Seppälä ryhmineen, Tuula Hämäläinen sekä uudet jäsenemme Leena Luukkonen ja Aimo Salonen.

Esiteltyjen teosten kirjo oli laaja: dekkareita, lasten- ja nuortenkirjoja, kokeellista ja perinteisempää runoa ja proosaa sekä tiukkaa asiaa. Kiinnostuneita kuulijoita tuli ja meni, viihtyipä muutama paikalla tilaisuuden alusta loppuun asti.

Seuraavan kerran yhdistyksen tämänvuotisesta kirjasadosta kerrotaan Lahden pääkirjaston auditoriossa tiistaina 27.11.