Jäsenillat suunnitteilla

1.4.2011

Suunnitteilla on järjestää yhdistyksen jäsenille 4-6 jäseniltaa vuodessa, kuukauden tai kahden välein ja kussakin jäsenillassa on oma teemansa. Hyviä toiveita jäseniltojen teemoiksi on jo tullut. Tässä muutamia:

Kokeneiden kirjailijoiden vinkkejä alkutaipaleella oleville kirjailijoille, pöytälaatikosta omakustanteeksi, kustantajan terveisiä, kielioppia ja oikoluvun järjestäminen, jäsenten kirja-/kirjailijaesittely, runojen kirjoittamista aloitteleville runoilijoille, elämänkaarikirjoitus.

Eräs kirjailijamme on jo alustavasti lupautunut antamaan ohjeita kuinka kirjoittaa elämänkertaa, miten valita näkökulma yms.

Mistä muusta haluaisit saada oppia kirjoittamiseesi tulevissa jäsenilloissamme?

Toiveita jäseniltojen teemoiksi voi lähettää huhtikuun ja toukokuun aikana puheenjohtajalle, Sirpa Papinaholle, sirpa.papinaho(at)gmail.com tai soittamalla p. 050 3012580.

Jäseniltojen pitoajat ja -paikka on vielä avoin, mutta ilmoitetaan toukokuun loppuun mennessä.