Kirjailijamme Suomalaisessa kirjakaupassa

24.4.2010

(Kuva: Riitta Mattila)
Puheenjohtaja Alli Kantola esittelee kirjailijoidemme kirjoja Suomalaisessa kirjakaupassa. (Kuva: Riitta Mattila)

Salpausselän kirjailijoitten kirjailijat kirjoineen olivat Suomalaisen Kirjakaupan 98-vuotisjuhlaviikolla hyvin esillä 21.-24.4.2010

Salpausselän kirjailijoitten entisten ja uusien kirjojen näyttely Lahden Aleksanterinkadun Suomalaisessa kirjakaupassa pidettiin ke 21.4.-la 24.4.2010.

Viikko oli Suomalaisen kirjakaupan 98-vuotisjuhlaviikko ja lauantaina oli yleisölle juhlakahvitus.

TORSTAINA 22.4.2010 klo 15-17 kirjailijat olivat myös itse läsnä ja haastateltavina.

Salpausselän kirjailijoitten kirjanäyttelyssä olevat vanhat kirjat olivat yleisölle selailtaviksi tarkoitettuja. Uusimmat ovat myynnissä. Torstaina mukana oli sekä kauan kirjoittaneita että vasta tulleita, myös yhdistyksen uusin jäsen Jere Laine kirjallaan Sarajevon panttivangit.