Kirjailijatietosi yhdistyksen nettisivulla

7.5.2019

Esittele itsesi ja kirjasi Kirjailijoitamme-sivulla, sillä kirjakaupat ja median edustajat etsivät tietoa sinusta ja kirjoistasi tältä sivustolta. Kirjoita esittely kuvan kera ja lähetä ne yhdistyksen johtokunnalle, jolta voit myös tarvittaessa kysyä ohjeita. Ilmoita myös muuttuneet tietosi, kuten kirjauutuudet yms.

Muistathan myös, kun kirjasi tai muu kirjallinen teoksesi ilmestyy, huolehdit, että yhdistys saa näytekappaleen tai vähintään tiedon siitä, jotta voimme huomioida teoksen ja antaa sille julkisuutta, muun muassa Uutuuksien illassa, joka pidetään vuosittain marraskuussa. Silloin voimme myös markkinoida sinua ja teostasi.

Luettelo kirjoistasi

Jos sinulla on useita julkaistuja kirjoja, laita kirjaluettelo esittelytekstisi perään alkaen uusimmasta kirjasta vanhimpaan.

Kotisivulinkki

Kirjailijatietoihisi on hyvä myös laittaa linkki omalle nettisivulle, jos sinulla sellainen on. Se tulee näkyviin myös Jäsenten kotisivuja -sivulle Kirjailijoitamme-sivulla. Myös sähköpostiosoite on hyvä olla mahdollisia kirjasi tiedustelijoita varten.

Teoksesi mainostaminen

Käytämme yhdistyksen jäsenten kirjoja myös näyttelyissä mahdollisuuksien mukaan. Joinakin vuosina on pidetty kirjanäyttelyitä Lahden pääkirjaston ala-aulan näyttelytilassa, jossa yhdistyksen jäsenten kirjoja on ollut esillä vitriineissä eri teemojen mukaan näyttelyihin koottuina.

Teoksesi kaikenlaisen julkisuuden saamisen kannalta on erittäin tärkeää toimittaa näytekappale yhdistykselle.

Kerro menestyksestäsi!

Kun julkaiset kirjan, menestyt kirjoituskilpailussa, olet ollut haastateltavana tai esiintymässä jossakin tapahtumassa tms. kerro siitä yhdistyksen johtokunnalle, niin laitetaan siitä lyhyt uutinen yhdistyksen nettisivulle, jotta muutkin pääsevät osallistumaan iloosi.