Johtokunta 2024 (21.3.2024)
Johtokuntaan valittiin 21.2.2024 vuosikokouksessa seuraavat henkilöt: Puheenjohtaja Ina Ruokolainen Jäsenet: Samuli Lampinen, Matti Leppäranta, Katriina Ranne (uusi), Antti Rinkinen (uusi), Minna Saarelma-Paukkala ja Annamari Saure. Johtokunta valitsi Annamari Sauren varapuheenjohtajaksi ja Merja Toivasen sihteeriksi ja rahastonhoitajaksi.
Järjestämme vuosikokouksen keskiviikkona 21.2.2024 klo 18 Ravintola Wanhassa Herrassa, Laaksokatu 17, 15140 Lahti. Tervetuloa vanhat ja uudet jäsenet päättämään yhdistyksen toiminnasta ja budjetista ja valitsemaan yhdistykselle luottamushenkilöitä!
Yhdistyksen Uutuuksien ilta järjestetään Lahden pääkirjaston auditoriossa tiistaina 15.11. klo 17.30 alkaen. Vapaa pääsy! Lisätietoja tulossa illan sisällöstä pian.
Yhdistyksemme vuosikokous järjestetään maanantaina 28.2. klo 18 alkaen Lahden palvelutorilla, kauppakeskus Triossa. Tervetuloa jäsenet tekemään päätöksiä!
Salpausselän kirjailijoiden Uutuuksien ilta tulee taas! Torstaina 18.11. klo 17.30–19.30 Lahden pääkirjaston auditoriossa 16 alueen kirjailijaa kertoo uusista teoksistaan napakoissa haastatteluissa. Tilaisuuteen on vapaa pääsy. Esittelyssä kauno- ja tietokirjallisuutta romaaneista runoihin ja lasten tietokirjasta paikallishistorioihin. Mukana esikoiskirjailijoita ja kokeneita konkareita.
Uusi johtokunta (8.3.2021)
Salpausselän kirjailijoiden uudet luottamushenkilöt on valittu.
Jäsenille lähtee uusi kirje, jossa ohjeet osallistumisesta 24.2. klo 18 alkavaan vuosikokoukseen.
Tervetuloa yhdistyksen sääntömääräiseen vuosikokoukseen!
Uutuuksien ilta järjestetään Lahden pääkirjastossa (Kirkkokatu 31) tiistaina 17.11. Tulethan paikalle jo klo 17!